8 sep 2007

Die Arbeit!

Scpetici zullen er altijd blijven (in Frankrijk zo`n beetje heel de bevolking kun je dit etiket opplakken) en mijn grootste is waarschijnlijk ene Martijn B..
Echter ik heb dus een nieuwe baan.
Ben nu officieel in de franse Maersk Logistics organisatie opgenomen, alszijnde FACT Stabillisation Manager. FACT is een financieel/operationeel SAP systeem dat langzaam aan globally word uitgerold en dat 18 maanden geleden is gestart in Frankrijk.
En dit loopt dus echt voor geen meter. Er moet dus stabilisatie komen. En zoals voor alles heb je daar een manager voor nodig. Zie hier de drie elementen die duidelijk maken wat ik dus moet gaan doen.
En ik heb hiervoor, met zo`n 10 mensen t/m maart 2008 de tijd op dit voor elkaar te krijgen. In maart moet de hele toko in Frankrijk dus draaien met alle financiele en operationele processen gelieerd aan het systeem. Het is wel een aardige klus zeg maar.

Wat er dan na maart gaat gebeuren is nog onduidelijk, maar wil dat wel in de komende maand duidelijk hebben.

Blijf dus gebaseerd in Parijs, maar de hoofdmoot van de activiteiten bevinden zich in Lille (en mijn teams ook) dus daar zal ik 3 dagen in de week zijn. Tevens hebben we activiteiten in Marseille, Roissy Charles de Gaulle (vliegveld), Rouen, Le Havre, Dunkirk, dus dat wordt nog lekker een beetje treinen, en niet alleen tussen Parijs en Lille... .

1 opmerking:

Marije zei

He dat is leuk ook een blog. Wat een mooi huis hebben jullie gekocht! Spannend allemaal . Succes met je nieuwe baan.